Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Ο μικρός μου χώρος !





Πάντοτε ήθελα στο σπίτι μου να έχω ένα μικρό χώρο όπου να μπορώ να ασχολούμε με τις κατασκευές μου.Μέτρησα και ξαναμέτρησα τον χώρο ανάμεσα στη ντουλάπα της κρεβατοκάμαρας μου και της πόρτας του συγκεκριμένου δωματίου και τελικά βρήκα το κατάλληλο γραφειάκι. Επιτέλους τα πράγματα μου μπήκαν στη θέση τους και τώρα η εργασία μου έγινε ποιο απολαυστική!Όπως βλέπετε στη φωτογραφία έκανα με decoupage την ραπτομηχανούλα μου και την έβαψα ροζούλα γιατί την αγαπώ πολύ.Το καδράκι είναι καινούργια δημιουργία για να στηρίζω σ'αυτό χαρτάκια σημειώσεων, καρτούλες κ.α



     Νά μαι και εγώ δίπλα στις δημιουργίες μου!




2 σχόλια:

  1. Ο μικρός σου χώρος είναι και πολύ όμορφος αλλά και πολύ οργανωμένος! Έκανες ωραία δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ Δήμητρα.
    Φυσικά και μπήκα, καθότι... I love little dots!
    Όμορφος ο χώρος σου, εύχομαι πολλές και όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love your comments..