Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

5 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς είναι. Όσο για την καρδούλα κι εγώ θα την είχα για διακόσμηση στην κουζίνα τόσο γλυκιά που είναι. Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως σε βρήκα και εγώ ΔΗΜΗΤΡΑ και καλώς ήρθες στην παρέα...μαςεδώ εχουμε γίνει μια μεγάλη παρεα και η κάθε μια κανει ότι την ευχαριστεί ...θα τα λέμε σίγουρα ...εγινα αναγνώστρια σου εξ άλλου.... καλή εβδομαδα.....και η καβαλα πανέμοφος τόπος δεν εχω έρθει αλλα απο την τηλεόραση βλέπουμε τις ομορφιές της... και αν μπορείς βγαλε την επαληθευση...δυσκολευει...και εγώ το ειχα και μου το βγαλανε..νομιζω μια φίλη..η Ελενα σου λέει τον τροπο... εγώ δεν ξέρω...φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο σωστά λόγια!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα... σε βρήκα κι εγώ λοιπόν!!!! Δημητρα, πολύ όμορφο μπλογκ. Θα τα λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις απόλυτο δίκιο Δήμητρα,τελικά η ευτυχία βρίσκεται σε μικρά καθημερινά πραγματάκια!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love your comments..